Pagini

Devoratori Online

marți, 17 martie 2015

One World Romania - Deschidere


Aseara am fost la dechiderea festivalului One World Romania, festival de filme documentare pe tema drepturilor omului.
Mi-a placut foarte mult atmosfera si imi pare rau ca nu voi mai avea ocazia sa fiu prezenta la proiectiile lor, avand in vedere ca am parte de o saptamana foarte aglomerata.
In deschidere am urmarit de un numar de dans/joc de scena foarte fain oferit de The Institute of Change. Promova urmatoarele aspecte:

Din pacate nu am reusit sa raman pana la finalul proiectiei din deschidere ( trebuia sa prind metroul) dar era interesanta si prezenta un aspect foarte dureros al lumii.
Iar spotul de promovare al festivalului este acesta

Exista si dovada ca am fost la deschidere, desi fata mea arata ca naiba :))

Niciun comentariu: