Pagini

Devoratori Online

luni, 2 februarie 2015

Quidam - Cirque du Soleil

Sunt un mare fan al circului, aici ma refer la arta circului, acrobatii si lucruri inrudite cu acestea, nu la animale chinuite( a.k.a "dresate" ), un lucru grotesc si oribil!
Pana acum am avut ocazia sa mai vad spectacolele Allegria si Saltimbanco. Pot sa spun sincer ca mi-au placut ambele foarte mult , insa  Allegria avea ceva aparte, era special si cred ca va fi intrecut cu greu de alt spectacol de circ....
Quidam a fost genial, dar nu s-a ridicat la nivelul impresiei pe care mi-a lasat-o Allegria, atentie, nu spun ca nu a meritat, si-a meritat fiecare banut.
Am avut ocazia sa vad niste numere de acrobatie geniale si niste momente extrem de amuzante.
Am fost impresionata de un anumit numar, in care o acrobata se infasura pe o fasie de material si facea diferite exercitii de contorsionism in aer, mi s-a parut cel mai special dintre toate.
Tin sa mentionez ca muzica este live, chiar mi-au placut acordurile cu o tenta orientala ce aveau presarate niste influente  rock din loc in loc. Numerele ce ma tineau cu sufletul la gura se imbinau excelent cu cate un solo de chitara electrica.
Nu are rost sa va descriu spectacolul in sine, oricum nu ar avea farmec, dar va pot garanta ca cei de la Cirque du Soleil stiu sa faca atmosfera si ca transmit emotii in timpul show-ului lor.
Probabil ca nu toti gusta acest tip de spectacol, dar pot sa spun ca mie mi-a plcut foarte mult...din pacate nu avem parte de un public prea educat.....nu mi se pare normal sa se comenteze in gura mare in timpul unui spectacol, sau sa se faca poze cu blitz, cand ai fost clar avertizat ca artistii pot sa fie afectati de acesta, vrei sa faci poza, ok, dar nu folosi blitz-ul!

Niciun comentariu: