Pagini

Devoratori Online

sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Locuri faine #1

Stiu ca tema blogului nostru este filmul, dar in ultimul timp nu am mai avut timp sa vizionez prea multe filme, deci m-am gandit sa va prezint cateva locuri faine pe care le-ati putea vizita. Eu stau in Bucuresti, deci majoritatea localurilor vor fi de aici, dar o sa va vorbesc si despre locuri din alte orase pe care le-am incercat.
Astazi vreau sa va prezint Seneca AntiCafe.
Locul are un concept destul de inovator, platesti timpul petrecut acolo, nu consumatia, iar tariful este de 8 lei pe ora, cam atata costa o cafea sau un ceai intr-un local prin Bucuresti. Diferenta este ca te poti duce sa te servesti de cate ori doresti, ce e drept nu au o varietate prea mare de produse....
Haideti sa ne amintim cum tragem de ceea ce am comandat pentru a mai sta un pic cu prietenii nostri, ei bine acum nu mai este o problema, platim cat stam.....
Recomand celor care vor sa stea linistiti, sa studieze, citeasca sau chiar sa navigheze pe internet.
Localul pune la dispozitie o varietate destul de mare de carti, board games si calculatoare.
Poti sa alegi locul in cazul in care vrei sa lucrezi la un proiect(este destul de liniste), dar poti sa vi si cu gasca de prieteni in cazul in care doriti sa puneti de un joc de strategie. Am observat ca majoritatea oamenilor isi aduc mancare, nu au nimic impotriva daca le folosesti cuptorul cu microunde.
Ei pun la dispozitie ceai, cafea, biscuiti, alte chestiute de rontait si fructe.
Cand ajungi iti alegi un semn de carte pe care este gravat numele unui scriitor celebru, cu acest nume esti trecut in baza de date, iar la plecare ti se spune cat trebuie sa platesti, eu am stat o ora si 20 de minute, deci am platit 10 lei.

Merita sa incercati locul, este foarte primitor, totusi eu ii voi da 4/5 din cauza ca am simtit ca lipsea ceva, poate era prea liniste.....spatiul prea deschis, pre multa lumina, dar acesta este gustul meu.
Ati vizitat locul? Ce parere ati avut? Ce alte locuri faine mai stiti?

Niciun comentariu: