Pagini

Devoratori Online

duminică, 8 decembrie 2013

Catching Fire- 2013

the-hunger-games-catching-fire-trailer-screenshot-victors-village
Trebuie sa recunosc ca am asteptat cu nerabdare acest film, dar nu am reusit sa merg la cinema mai repede din cauza programului meu foarte aglomerat si inghesuit.
Este adevarat ca am citit seria de carti in urma cu cativa ani si ca stiam ce se va intampla, dar chiar doream sa vad ecranizarea. Imi ziceam ca sunt fraiera, ca nu are cum sa iasa asa de bine, ca de obicei ecranizarile facute dupa carti sunt slabute....dar iata ca a fost superb.
Lumea distopica in care locuitorii Panemului ( teritoriul USA dupa bombardamente nucleare) incep sa se revolte incurajati de sfidarea lui Katniss este amenintata de Capitoliu prin reforme foarte drastice.
Cu ocazia editiei cu numarul 75 castigatorii de pana acum vor fi chemati in arena pentru innca o confruntare
Mi-a placut ca povestea a fost urmarita de film, totul a fost gandit fix cum imi imaginam si eu, dar nu stiu sigur ce parere au cei care nu au citit cartea, degeaba incerc sa fiu obiectiva, nu imi va iesi .
Arena...a fost.....nu gasesc un cuvant potrivit dar a aratat fix cum imi imaginam, pana si detaliile semanau cu cele la care ma gandeam eu.
Se vede ca regizorul a fost schimbat, nu zic ca primul film nu a fost reusit, dar asta a fost mult mai bun.
Oscarul castigat de Jennifer la inceputul anului isi spune cuvantul, s-a pus mai mare accent pe felul in care joaca.
Costumele si machiajul au fost foarte reusite mai ales rochia de mireasa, ideea a fost minunata.
Singurul lucru care m-a deranjat, a fost faptul ca triunghiul amoros parea destul de fortat.
Sunt curioasa de urmatoarele 2 parti, nu stiu daca sa fiu fericita ca ultima carte va fi impartita, nu vad rostul, cred ca acctiunea va fi prea lalaita, dar cine stie poate voi fi surprinsa....

Din partea mea filmul primeste 5/5 stele
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto

4 comentarii:

AliceNeko spunea...

Merita vizionat!

Praf de stele spunea...

Deobicei citesc cartea inainte de a vedea filmul, dar am facut o exceptie si m-am abatut de la aceasta regula si nu regret. Chiar mi-a placut foarte mult. :D

Unknown spunea...

Eu am vazut doar primul film,care a fost genial,dar nu am avut timp sa ma duc la cinema sa-l vad si pe acesta.Sunt sigura ca este superb.

Diana N. Mirancea spunea...

:P~ Primul film? Interesant. Cartile? Nu stiu, inca :D. Al doilea film? WOW ;)