Pagini

Devoratori Online

marți, 19 noiembrie 2013

Thor: The Darck World-2013


Dupa evenimentele din filmele Thor si The Avengers Marvel ne incanta cu Thor: The Darck World. Zeul de pe Asgard nu poate sta linistit deoarece un fenomen foarte rar ce are loc la 5000 de ani risca sa puna in pericol siguranta Celor Noua Regate.
Lumile urmeaza sa se alinieze, iar Malekith va avea posibilitatea sa  trimita Universul inapoi in intuneric.
Pe Pamant incep sa aiba loc fenomene fizice ciudate. Jane Foster( Natalie Portman) va fii prezenta si va incerca sa cerceteze fenomenul. Cumva este absorbita intr-o gaura care o teleporteaza fix in locul in care era ascunsa forta ce avea sa il ajute pe Malekith sa aduca intunericul in Univers. Normal ca la la intoarcerea ei pe Terra tot printr-o gaura neagra/tunel sau ce o fi, o asteapta Thor foarte ingrijorat pentru ea, el observa ca ceva nu este inregula cu ea si o duce pe Asgard pentru a o vindeca, dar totul devine mai rau, vor avea loc niste morti si aliante neasteptate.
Filmul este plin de efecte sepciale spectaculoase, chiar prea spectaculoase, dau bine in IMAX si 3D dar pe televizor cred ca sunt destul de seci si ca vor arata mai mult a desen animat.
Adevarul este ca m-am simtit bine urmarind filmul efectele speciale te tin in priza, iar glumele, care chiar daca nu sunt asa de rafinate te amuza.
Povestea de dragoste mi se pare cam trasa de par.....vedeam in cele doua personaje un pic din sindromul Twilight ( Jane este o persoana foarte desteapta, cu nu stiu cate diplome in cercetare dar foarte copilaroasa zici ca era o fata de 11 ani..... iar Thor mi se pare destul de credul si supraprotectiv....dar daaaa mi se parea si bun! )

Filmul contine de toate pentru toti: actiune, drama, comedie, fantastic, SF....
Per total filmul a fost ok pentru un blockbuster creat cu scopul de a fi primul in top si pentru a face containere de bani,......m-am simtit ok, m-am mai deconectat si eu, nu a trebuit sa fiu foarte atenta sau sa ma implic prea tare in poveste.
Ii acord 3/5 stele
PhotoPhotoPhoto

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Destul de bun filmul

Unknown spunea...

Si eu trebuie neaparat sa-l vad.Thor!