Pagini

Devoratori Online

joi, 18 iulie 2013

Spring Breakers

Ideea acestui film mi se parea geniala, si asteptam cu nerabdare sa il urmaresc. Trailerul si posterele promiteau o comedie, acctiune sau macar o poveste care te prinde despre niste adolescente nebunatice.
In schimb filmul mi s-a parut o pierdere de vreme, nimic extraordinar sau vreo poveste interesanta.
Patru studente isi doresc cu ardoare sa mearga in vacanta de primavara, dar ducand lipsa de bani decid sa jefuiasca un magazin. Le iese schema asa ca pleaca spre plaja insorita, unde ele spun ca se regasesc si se redescopera, ca au gasit cel mai minunat loc unde pot fi cine sunt cu adevarat ( in realitate sunt o gasca de copii scapati de scoala, care petrec de rup, bautura curge prin toate partile, fumeaza si se droghiaza)
Astfel cele patru protagoniste sunt arestate si sunt condamnate la cateva zile de inchisoare, iar un tip dealer de drogure le elibereaza pe cautiune si le gazduieste in casa lui.
Filmul este destul de plictisitor fara cap si fara coada, deci o pierdere de timp, nu va sfatuiesc sa il urmariti, nu am fost deloc incantata de el.
PhotoPhoto  Nota 2/5

3 comentarii:

meduza spunea...

Nu l-am vazut si nici nu am de gand. Chiar parea promitator, dar este mediocru si neinteresant.

AliceNeko spunea...

Este slabut, desi trailerul e mai bun.

Unknown spunea...

L-am vazut si este groaznic.Nu mi-a placut deloc.