Pagini

Devoratori Online

duminică, 28 iulie 2013

Man of Steel: Eroul




    Filmul este o  prezentare a vietii lui Superman la inceput ideea nu m-a incantat prea tare  deoarece este un film cu eroi  dar in sfarsit am inteles ca nu conteaza atat de mult deoarece are o claritate buna asa ca mi-am dat seama ca totusi isi merita laudele. Filmul are niste efecte super mai ales cand il vezi 3D acesta cred ca este unul din motivele care m-au facut sa imi schimb parerea despre el. In film este pus in prim-plan pe actorul principal  ce trebuie sa se lupte cu partea sa extraterestra intr-un corp uman ce ii da batai de cap personajului deoarece nu are voie sa isi dezvaluie identitatea secreta ,pana intr-o zi cand pamantul este atacat de catre comandantul fostei planete extaterestre iar acesta este fortat sa isi arate puterile supranaturale si sa isi salveze noua casa.Si totusi are si parti mai rele cum ar fi prima jumatate de ora de la inceputul filmului este in forta plina de actiune explozii si lupte. Este destul de interesant cu o actiune continua si plin de suspans mult mai bun decat filmele obisnuite care il au pe superman personaj principal.Mi se pare ca si actorii sunt destul de buni in rolurile pe care le reprezinta in acest film. 




Filmul merita vizionat deoarece este  îndrăzneţ, captivant şi distractiv,



Nota 4/5

Un comentariu:

Unknown spunea...

Superb filmul!