Pagini

Devoratori Online

marți, 23 iulie 2013

Harry Potter and the Sorcerer's Stone


Seria Herry Potter a fost seria de carti a copilariei mele asa ca intr-un moment de nostalgie am decis sa ma uit la filme. Normal,  nu am avut timp sa ma uit la toate filmele, asa ca am ramas doar cu primul film vazut.
Filmul spune povestea unei lumi ascunse, unde miturile sunt adevarate, unde magia nu e o gluma si unde mai totul e posibil.
Harry Potter un copil ciudat, cu o cicatrice in forma de fulger  traia in casa unchilor lui care il tratau mai degraba ca pe un servitor decat ca pe nepotul lor orfan
Totul devine ciudat cand Harry isi baga in acvariul unui sarpe varul insuportabil de razgaiat si de mofturos.
Dupa acea zi Harry incepe sa primeasca scrisori de la o scoala numita Hogwarts , dar unchiul sau nu il lasa sa deschida plicurile, iar pe zi ce trece sosesc tot mai multe. 
Atunci scoala decide sa puna piciorul in prag si il trimite pe Hagrid, un urias, care este pastratorul cheilor.
El il ajuta pe Harry sa isi cumpere cele necesare primului an de studiu in ale magiei.
Harry descopera acolo o mare familie, mistere, prieteni adevarati, aventura si un adevar crunt, parintii lui nu au murit intr-un accident de masina, ci omorati de Lordul Cap de Mort, Cel al Carui Nume nu Trebuie Rostit, care acum doreste sa il omoare, desi nu mai are corpul sau ci salasluia in corpul profesorului sau de aparare contra magiei negre.
Asa ca pentru a descoperii sau redescoperi intreaga poveste va sfatuiesc sa urmariti acest film care a ramas in inima mea.
PhotoPhotoPhotoPhotoPhoto Nota 5/5

2 comentarii:

AliceNeko spunea...

Mi-a placut seria HP.

Unknown spunea...

Mie nu mi-a placut seria Harry Potter de nicio culoare.