Pagini

Devoratori Online

vineri, 5 aprilie 2013

Angelina concurează cu Jeniffer Lawrence?


Am venit iarăşi cu o nouă ştire dragi devoratori.Se pare că Angelina nu mai este aşa de dorită ,şi asta după ce tânăra actriţă ce a apărut de curant în 'Hunger Games' a concurat împotriva acesteia pentru rolul principal din << Silver Linings Playbook >>.
E vorba de un rol greu, cu nişte dialoguri minunate, iar Angelina a anunţat că vrea neapărat să îl joace. Apoi, regizorul filmului, David O. Russell, a văzut proba pe care a dat-o Jennifer Lawrence şi a ales-o pe ea. Pe Angelina au apucat-o pandaliile”, a povestit un apropiat al lui Jolie.
“Când a mai aflat şi că Jennifer nu s-a obosit să meargă la audiţie, ci a dat probă pe Skype, Angelina s-a enervat şi mai tare”, a completat prietenul Angelinei, care, fără să îşi dea seamă, în loc să o menajeze pe Jolie, a umplut-o şi mai tare de ridicol. “ Evident că Angelina a luat atitudine. A mers la regizor, la producători şi i-a întrebat: «Ce naiba are Jennifer şi eu nu am?». Răspunsul a venit că un trăsnet: «Tinereţe». Practic, i-au spus de la obraz că îmbătrâneşte şi că rolurile mari se duc spre actriţe tinere, aflate la început de drum, aşa cum e Jennifer, care are doar 22 de ani”, a povestit prietenul Angelinei Jolie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Wow,asta da stire! Jeniffer chiar a evoluat frumos. Am vazut cateva interviuri si cred ca o sa devina din ce in ce mai buna. Mie nu prea mi-a placut Angelina Jolie din totdeauna...

Unknown spunea...

Angelina nu e chiar o actrita rea,sa zicem ca isi merita si ea fanii,doar ca producatorii au dreptate,tineretea este mai importanta,asta si daca tinem cont de faptul ca Jeniffier mai are mult pana sa "creasca" ,pe cand Angelina deja nu mai are ce invata.Si dupa parerea mea este mult mai usor sa lucrezi cu un actor care mai are lucruri de invatat.:)