Pagini

Devoratori Online

vineri, 8 martie 2013

Si noi ne iubim mamele !

LA MULTI MULTI ANI TUTROR MAMICILOR DIN LUME!
Am reusit sa scap de la liceu mai devreme , asa ca azi o sa fiu toata ziua pe blog si pagina!
De fapt ,astazi e ziua femeii si mai nou si a tutror fetelor , desi mie mi se pare prea exagereat, deci sa nu va suparati daca dupa parerea mea aceasta zi se inclina doar mamelor ; dar asta nu inseamna ca nu le urez femeilor un la multi ani calduros si plin de bucurie . Sper ca prietenii\sotii vrostri nu au uitat de aceasta zi importanta si ca v-au daruit macar o floare . Si ca tot vorbim de flori eu adorrr lalelele , si sper ca voi ati primit macar una sau mai multe .Eu am primit decat zambile , dar merge si asa.
Sa aveti o primavara insorita si fericita !

Un comentariu:

meduza spunea...

Eu n-am primit nici o floare, dar a venit mami cu un brat de flori acasa, si eu am ramas gura casca. A primit ea zambile, lalele, frezii si trandafiri pentru amandoua :) Si mie mi se pare ca se exagereaza putin. In opinia mea este doar ziua femeilor si a mamelor in special :)