Pagini

Devoratori Online

vineri, 15 martie 2013

Grey's anatomy: season 9 episode 17

In ultimul episod apar noii intrigi, desi as fi spus ca am scapat de toate problemele episodul trecut.
Jackson este numit conducatorul spitalului, lund niste decizii pripite, dar pe parcursul episodului realizand ceea ce gresea si la sfrsit reparand totul.
Medicii au probleme cu protocoalele si cu salile de operatii, Owen renuntand la postul sau fiind inca apasat de remuscari cu privire la intamp-larea nefericita de la sfarsitul sezonului 8.
Alex realizeaza ca tinea la Jo cu ajutorul unei pustoaice, paciente care primea un rinichi nou, dar care era indragostita pana peste cap de alt abonat la dializa.
April are ca pacient un fost coleg de cand era rezidenta , care o tumoare pe creier si decide sa moara donandu-si organele, ea tine cu dintii de salvarea lui, neintelegand cat bine vrea el sa faca, dar la sfarsit acceptand situatia si ajutand si familia sa inteleaga.
Un episod emotionant, mai ales sfarsitul, cand Jackson decide sa aduca un omagiu mentorului sau si fostei iubite care au murit in oribilul accident de avion renumind spitalul Grey Sloan Memorial Hospital, mi se pare cel mai corect lucru de facut.
In rest va las pe voi sa vedeti ce se intampla in acest episod, si mai am aici un mic promo pt voi al episodului 18 aici





PhotoPhotoPhoto


Un comentariu:

Adina Ioniță spunea...

Grey's Anatomy rulzzz.
Imi aduc aminte ce influenta a avut asupra mea acum 2 ani.Actorii joaca exemplar, iar replicile sunt adorabile.