Pagini

Devoratori Online

marți, 5 martie 2013

Sntich ( Capcana )

Neata' , dupa cum nu stiti noi avem bilete gratis la anumite premiere la cinema . Cum noi nu am putut merge ieri , Luni, am trimis o buna prietena ce ne-a facut si recenzia.Mie una din ce am citit aici , mi se pare ca este un film destul de captivant...


Filmul "Capcana " are ca subiect sacrificiul unui tata care intra in lumea drogurilor pentru a-si salva fiul de la inchisoare.

John Matthews este un afacerist casatorit pentru a doua oara.Din prima casatorie el are un fiu pe nume Jason care accepta o micuta afacere a prietenului sau cel mai bun ,Craig, si anume sa tina pentru putin timp in casa un transport de droguri.
Jason este interceptat si arestat ,condamnarea fiind de minim 10 ani ,doar daca nu da detalii despre alti traficanti .Cum nu stie alti traficanti acestuia i se propune sa ii inscenze unui prieten ,insa Jason refuza.
Tatal lui John insa nu vrea sa-si lase fiul in puscarie asa ca coopereaza cu politia pentru a prinde alti traficanti.Acesta il cunoaste pe angajatul lui, intr-o afacere cu droguri in care John este spionul politiei.Din momentul in care Daniel il introduce pe John in afacere incepe un adevarat joc de strategie pe viata si pe moarte din care doar o parte poate iesi castigatoare.
Dupa parerea mea filmul este intrigant si ne aduce in lumina o poveste inspirata din fapte reale despre cum o greseala poate sa aiba o repercursiune atat de cutremuratoare si despre cum un parinte ar face chiar orice este posibil pentru copilul lui.De asemenea ne arata si o parte tabu a lumii pe care o stim si anume periculoasa lume a drogurilor.
In concluzie este un film pe care eu una il recomand chiar si celor care nu sunt mari fani ai filmelor de actiune.
Filmul ruleaza din 8 Martie la cinematografe.
Film distribuit in Romania de RO IMAGE
Regie:Ric Roman Waugh
Actor: Dwayne Johnson, Barry Pepper

Niciun comentariu: