Pagini

Devoratori Online

joi, 21 februarie 2013

Top cea mai putin atragatoare actrita

Se pare ca printr-un sondaj pe internet s-a aflat care e cea mai putin atragatoare actrita.
Kristen Stewart ocupa locul fruntas fiind considerata cea mai putin atragatoare. Aceasta isi face aparitia in tinute nereusite pe covorul rosu, de asemenea are probleme cu vorbitul in public si si-a castigat si o imagine destul de proasta inselandusi iubitul cu regizorul Snow White and the Huntsman. Ori cum a intrecut cu brio actritele Sarah Jessica Parker, Lindsay Lohan si Mischa Burton

2 comentarii:

meduza spunea...

Mie, Kristen nu mi se pare urata :) Ba chiar imi place de ea. Da, nu se imbraca prea bine, da, face ce-o taie capul, dar tocmai de asta-mi place. Pentru ca e originala. Nu apreciez ce a facut, e adevarat, dar e de abia la inceput, si mi-a placut de ea in Snow white and the huntsman; cred ca o sa mai joace in destule filme, si probabil va capata destula experienta cat sa devina o actrita apreciata. Cata experienta sa capeti din rolul Bellei Swan, acuma?

AliceNeko spunea...

E draguta, desi nu mi-a placut faza dintre ea si regizor (parca asta era).